Príprava na maratón v Košiciach - týždeň 8.

 
 
 
Úvod > Blog > Bežecký tréning > Príprava na maratón v Košiciach - týždeň 8.
 

Príprava na maratón v Košiciach - týždeň 8.

Tréningový plán na MMM 2015 - týždeň 8.

Začíname druhý týždeň náročného 4 týždňového bloku. Čakajú nás dlhé víkendové behy, kde odbehneme najdlhšie vzdialenosti. Ak je to len trocha možné, skúste si tieto behy alebo aspoň akýkoľvek iný tréning naplánovať v rovnakom čase, ako je štart maratónu, aby sa telo prispôsobilo zaťaženiu v danom čase. Platí to najmä pre tých, ktorí zvyknú trénovať večer a ranné behy im moc nesedia. 

Kedže sa dátum maratónu nezadržiteľne blíži, vrelo odporúčam mať už poriešenú základnú logistiku pred pretekom. To znamená, byť zaregistrovaný, mať zaplatené štartovné a hlavne mať zabezpečenú dopravu a ubytovanie v mieste štartu. Netreba si tieto veci nechávať na poslednú chvíľu, keď už sa máte tešiť na samotné preteky a nie zamestnávať hlavu tým, či budete mať kde spať a ako sa preboha dostanete na štart, či dokonca miesto behu...

Tréningový plán - týždeň 8.