Reklamácia tovaru

 
 
 
 

Reklamačný formulár

V prípade, že chcete reklamovať tovar, ktorý ste si u nás objednali, prečítajte si prosím nasledujúce informácie.

Ako na reklamácie?

  1. Prečítajte si reklamačný poriadok.  
  2. Vyplňte tento reklamačný formulár a podrobne popíšte reklamovanú vadu. 
  3. Reklamovaný tovar riadne očistite od nečistôt (najmä trailové boty), ináč reklamácia nebude prevzatá na posúdenie.
  4. Kompletne vyplnený a podpísaný reklamačný formulár zašlite spolu s tovarom a originálom dokladu o zaplatení ako obyčajnú poistenú zásielku (bez dobierky) na nižšie uvedenú adresu.  

PGF s.r.o. / RunningPro.sk
Seberíniho 6
821 03 Bratislava

UPOZORNENIE: Kedže sa nám hromadia prípady, keď nám Slovenská pošta NEDORUČUJE balíky,  je zodpovednosťou odosielajúceho zabezbečiť, aby bol balík doručený na adresu, nie uložený na pošte.  Balíky vyzdvihovať na pošte NEBUDEME, navyše o tom, že sú tam uložené, nemáme väčšinou od pošty žiadnu informáciu. Ďakujeme za pochopenie, s prípadnými sťažnosťami kvality doručovania Slovenskej pošty sa obráťte priamo na nich, my Vám s tým nedokážeme pomôcť!!!!! 

Odporúčame využívať iný kanál ako Slovenskú poštu, kedže pokusy o doručenie nikto nerobí, ale Vám zákazníkom budú tvrdiť, že bol ADRESÁT NEZASTIHNUTÝ. Nestalo sa nám to raz a máme to potvrdené už aj z pošty, že nemajú zdroje, tak to riešia akože POKUSOM O DORUČENIE, KTORÝ SA V SKUTOČNOSTI NIKDY NEUSKUTOČNIL!!!!!