Kategórie
 
 
 
 
 
 

Často kladené otázky (FAQ)

Predávate originálny tovar? 

Áno. Tovar, ktorý ponúkame je originálny, nejedná sa o žiadne falzifikáty či napodobeniny. Za originalitu a pôvod tovaru ručíme svojim dobrým menom.

Dá sa tovar objednať aj inak ako cez internet?

Áno. Zabezpečili sme pre Vás zákaznícku infolinku na čísle 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod).

Pri objednávaní cez telefón si, prosím, vopred pripravte kód produktu alebo produktov, ktoré ste si vybrali, veľkosť, adresu dodania a fakturačnú adresu, v  prípade, ak sa líši od adresy dodania.

Ďalšou možnosťou je osobná návšteva v našej predajni v Bratislave, kde si Vami vybraný tovar môžete fyzicky prezrieť a vyskúšať.

Ako si vyberiem správnu veľkosť oblečenia alebo obuvi?

Na našej stránke je k dispozícii sekcia Veľkosti obuvi, ktorá Vám pomôže vybrať si tú správnu veľkosť. Ak by ste si však neboli istí a potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte email na obchod@runningpro.sk.

Čo ak potrebujem veľkosť, ktorú pri tovare uvedenú nemáte?

Ak ste pri konkrétnom tovare nenašli Vašu veľkosť, znamená to, že táto veľkosť momentálne nie je dostupná. Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na obchod@runningpro.sk a my Vám preveríme dostupnosť na sklade nášho dodávateľa.

Môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?

Ak tovar ešte nebol expedovaný, Vašu objednávku môžete kedykoľvek zrušiť alebo zmeniť po telefonickom alebo e-mailovom dohovore.

Ak už Vaša objednávka bola expedovaná, v tomto prípade nie je možné vašu objednávku zmeniť. V prípade potreby Vám tovar vieme vymeniť.

Ak máte záujem Vašu objednávku po odoslaní doplniť alebo upraviť, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod).

Je možné objednaný tovar vrátiť?

Áno, všetok tovar objednaný na stránkach RunningPro.sk je možné vrátiť do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Viac na Vrátenie tovaru.

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Viac informácií o reklamáciách nájdete v našom Reklamačnom poriadku a v sekcii Reklamácia tovaru.

Aké možnosti platby za objednávku ponúkate?

Za Vami objednaný tovar môžete zaplatiť týmito spôsobmi:

  • dobierkou v hotovosti alebo platobnou kartou pri prebratí tovaru od kuriéra 
  • prevodom na náš účet pred expedíciou tovaru
  • vkladom na náš účet pred expedíciou tovaru
  • platobnou kartou cez internet pred expedíciou tovaru
  • platobnou kartou v kamennej predajni
  • v hotovosti v kamennej predajni

Pokiaľ máme tovar, o ktorý máte záujem, na sklade a objednáte si ho do 14:00, na druhý pracovný deň máte tovar na Vašej adrese.

Doba dodania tovaru, ktorý je na sklade u nášho dodávateľa je individuálna. Lehotu dodania nájdete pri konkrétnom tovare (zvyčajne od 3 do 10 dní), v závislosti od lokality externého skladu.

Tovar sa snažíme doručiť vždy čo najrýchlejšie. Ak potrebujete tovar doručiť expresne, kontaktujte našu zákaznícku infolinku na čísle 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na obchod@runningpro.sk a my Vám ochotne preveríme, či Vami uvedený termín doručenia je z našej strany reálny.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0948 436 588 (každý pracovný deň od 11:00 do 18:00 hod) alebo nám napíšte e-mail na obchod@runningpro.sk.

RunnningPro Team

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia